Site-ul nostru este disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana, 365 zile pe an. Poti plasa comanda oricand si s-ar putrea sa iti raspundem imediat, insa, telefonic e posibil sa fim mai usor de prins de luni pina vineri intre orele 8:00 si 18:00. Toate produsele noastre sunt personalizate pentru tine si evenimentul tau 150%, de aceea, dupa plasarea comenzii pe site vom reveni catre tine pentru confirmare tuturor detaliilor. 

Livram prin curierii proprii in Bucuresti si imprejurimi si prin Fan Curier in celelalte zone din tara. Pentru orice informatii legate de livrarea produselor sau pentru situatii speciale, te rugam sa ne contactezi via email la adresa office @charm-art.ro sau telefonic la numarul 0722602242.

Costurile de livrare a comenzilor sunt urmatoarele:

  • GRATUIT – pentru comenzi de peste 300 lei
  • 20 lei – pentru comenzi cuprinse intre 150 si 300 lei
  • 50 lei – pentru comenzi sub 150 lei

In cazul in care clientul nu poate fi gasit la adresa livrarii in ziua stabilita, vom pastra bunurile comandate timp de cinci zile, timp in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a face livrarea. Dupa acest interval, comanda va fi anulata.

Program de livrare

In functie de proiect, livrarea poate fi efectuata intre 3 si 20 de zile. In confirmarea de comanda vom face toate precizarile necesare privind disponibilitatea de livrare.

Unele comenzi, cum ar fi inscriptionarile sau personalizarile,
pot prelungi timpul de livrare. In cazul in care clientul nu poate fi gasit la
adresa livrarii in ziua stabilita, vom pastra bunurile comandate timp de cinci
zile, timp in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a face livrarea.
Dupa acest interval, comanda va fi anulata.

Retururi usoare

1. Dreptul de retragere

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de charm-art.ro.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

2. Exceptiile

Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

a. Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);

b. Produse personalizate la cererea clientului sau care au fost achizitionate pe comanda speciala pentru client.

c. Produse comestibile sau perisabile

3. Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza charm-art.ro cu privire la decizia de retragere din contract si transmite un e-mail la adresa office@charm-art.ro. In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata.

4. Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare

In cazul in care cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia acestuia, toate costurile de returnare sunt suportate de SC DONA & GRIGORESCU ACTIV SRL, firma care detine magazinul virtual charm-art.ro.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, precum si produsele personalizate la cererea clientului si care au un Bun de Tipar acceptat in prealabil de acesta. Vanzatorul va face receptia fizica a marfurilor returnate la primirea in depozit si isi rezerva dreptul de a refuza primirea in stoc si returnarea contravalorii in cazul gasirii unor neconformitati. Consumatorul va fi informat in scris prin posta electronica asupra neconformitatilor constatate si invitat la depozitul companiei pentru recuperarea produselor.

5. Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator. Pentru orice solicitare a garantiei pentru produsele comercializate de SC DONA & GRIGORESCU ACTIV SRL va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0722602242

Produsele vor fi trimise la adresa societatii: Sos Pantelimon nr. 248-250,Bucuresti, Sector 2, iar solutionarea garantiei se va face prin repararea sau inlocuirea produsului defect.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Garantie comerciala

Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/ producatorului.

Garantia de conformitate

Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator. In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2.

Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.