FAQ
1. Furnizati mostre?
Pentru moment nu putem oferi mostre. Pentru fiecare produs insa poti lua in considerare cantitatea minima pentru comanda. (minim 20 de buc. per tip de produs)
Daca ai intrebari despre un anumit produs, te rugam sa ne contactezi prin email sau pe chat. Iti vom raspunde cu drag tuturor intrebarilor.
2. Personalizare, BT si Design special
La Charm-Art, incercam sa facem procesul de comanda cat mai usor posibil. Te rugam sa folosesti caseta de comentarii pentru a ne transmite toate informatiile suplimentare privind comanda ta: mesajul care iti doresti sa apara pe cartonas, data evenimentului vostru, numele, culoarea funditei si orice alte detalii pe care le consideri relevante si importante.
BT
Fiecare marturie este speciala, iar personalizarea ei unica. De aceea, orice comanda se va onora numai dupa confirmarea bunului de tipar.
Costuri design special
In masura in care iti doresti modificari de grafica, printarea pe materiale deosebite etc. care pot genera costuri suplimentare, acestea iti vor fi aduse la cunostinta inainte de implementare.
3. Plasarea comenzilor
Procesul de plasare a comenzilor pe site este intuitiv si simplu. Poti gasi insa toate detaliile privind optiunile pe care le ai pentru plasarea comenzilor aici.
4. Metode de plata acceptate
Poti face plata cu cardul, prin transfer bancar, sau cash la livrare. Alege aici varianta cu care te simti confortabil.
5. Aveti un catalog printat
Pentru moment nu iti putem oferi un catalog printat, insa produsele noastre sunt actualizate saptamanal pe site.
6. Produsul pe care mi-l doresc nu este pe stoc
Te asiguram ca facem tot posibilul pentru a mentine stocurile, insa, uneori se intampla ca furnizorii nostri sa fie out of stock. Scrie-ne. Iti putem oferi cele mai bne alternative.
7. Cat dureaza pana imi primesc comanda
Perioada de livrare depinde de gradul de personalizare a produselor, dar si de perisabilitatea acestora. Pentru anumite produse, spre exemplu, cum sunt florile taiate sau plantele, iti recomandam achizitionarea cat mai aproape de eveniment. Nu putem garanta starea acestora daca un sunt pastrate in conditii optime. Vom agrea insa cu tine termenul de livrare.
8. Ce optiuni de livrare am?
Iti putem livra produsele prin curierii proprii in Bucuresti si imprejurimi. Pentru celelalte localitati asiguram livrarea prin curier. Poti vedea taxele de livrare aici.
9. Cum pot vedea statusul comenzii mele?
Poti vedea statusul comenzilor tale in contul pe care ti l-ai facut pe site, in sectiunea comenzi.
Daca ai ales sa plasezi comanda ca simplu oaspete ne poti contacta prin intermediul formularului de contact sau prin chat.
10. Adauga, modifica sau anuleaza o comanda
In functie de cat de avansata este comanda ta poti face aceste modificari via email. Vom incerca sa iti raspundem in cel mai scurt timp.
Daca doresti sa faci modificari dupa confirmarea BT-ului, acestea pot genera costuri suplimentare.
Comenzile ale caror livrari sunt deja confirmate nu pot fi anulate.
11. Primesc o confirmare de expediere?
Da. De fiecare data cand expediem un colet, anuntam beneficiarul via email, telefon sau sms. Statusul comenzii tale se va modifica si in contul tau, unde iti vcom lasa si datele de contact ale curierului Charm-Art, deci vei putea in orice moment sa intri in contact cu noi.
12. Ce fac daca pachetul meu un a ajuns, desi am primit confirmarea de expediere
Daca pachetul tau un a ajuns in ziua confirmata, te rugasm sa ne contactezi. Vom lua legatura cu funizorul nostru sau vom verifica statusul livrarii locale pentru confirmare.
13. Care este política de livrare?
Ne dorim ca experienta cu Charm –Art sa fie una cat mai placuta. De aceea procedura de retur este una extrem de simpla. Te rugam sa te asiguri ca urmaresti toate etapele:
- Poti returna orice produs in termen de 14 zile de la data primirii acestuia fara a justifica returul.
- Trimite-ne o notificare scrisa la adresa office@charm-art.ro In termen de 48 de ore de la transmiterea acestei notificari, vei primi un numar de inregistrare si toate detaliile privind solicitarea inaintata.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
- Ne rezervam dreptul de a refuza retururile care un respecta procedurile, precum si produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului).
- In cazul in care cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia acestuia, toate costurile de returnare sunt suportate de SC Dona & Grigorescu Activ SRL, firma care detine magazinul virtual charm-art.ro.
- Sumele achitate iti vor fi rambursate in termen de 14 zile de la data primirii coletului.
Te rugam sa ai in vedere ca un sunt acceptate pentru retur urmatoarele clase de produse:
- Produse comestibile sau perisabile
- Comenzile speciale (articole personalizate – spre ex. Etichete personalizate cu datele beneficiarului, flori taiate sau plante)
- Produse personalizate la cererea clientului sau care au fost achizitionate pe comanda speciala pentru client
- Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de igiena si care au fost desigilate dupa livrare
14. Cum procedez in situatia produselor defecte sau daca sunt produse lipsa?
Te rugam sa ne notifici orice situatie de acest gen in termen de 7 zile de la data primirii comenzii. Poti intra in legatura cu noi prin departamentul de customer service, prin chat, email sau telefon. Foloseste pentru aceasta sectiunea de contact.
In cazul in care produsele din comanda prezinta deteriorari sau erori de tipar, te rugam sa te trimiti o fotografie a produselor defecte. Vom discuta cu colegii nostri pentru a identifica erorile, vom lua legatura cu curierul nostru si vom face toate demersurile necesare pentru remedierea acestora.
15. Efectuati livrari in afara Romaniei?
In functie de produsul comandat, putem onora comenzi si la nivel international. Pentru acestea se vor aplica taxe de transport suplimentare. Excludem de la transportul international produsele perisabile, florile taiate, materialele periculoase, precum si plantele.
16. Realizati si cadouri corporate?
Da, multe dintre proiectele noastre se aplica si companiilor. Pentru ca de obicei gestionarea comenzilor mari presupune coordonarea pe mai multe nivele, va recomandam sa le comandati din timp pentru a stabilicat mai corect toate detaliile.
17. Sunt jurnalist si ma intereseaza sa aflu povestea voastra?
In acest caz ne poti trimite un email la adresa office@charm-art.ro
18. Cum pot sa va trimit un feedback?
Ne intereseaza de fiecare data sa aflam opiniile clientilor nostri. Daca feedback-ul tau nu se aplica unui produs si nu poate fi lasat in sectiunea dedicata acestora din site, te rugam sa ne scrii la adresa office@charm-art.ro
19. Care este política de confidentialitate charm-art?
Charm-Art protejeaza datele clientilor sai si foloseste aceste date in mod cat mai responsabil. Iti respectam totodata dreptul la viata privata si te asiguram ca datele tale, inregistrate pe site-ul nostru, nu sunt dezvaluite tertilor.
Pentru mai multe informatii privind política noastra de confidentialitate si modul in care colectam datele vizitatorilor din site-ul charm-art.ro poti vizita pagina dedicata.
20. Cum sunt protejate datele mele?
Charm-Art foloseste un certificate SSL care ajuta la criptarea tuturor datelor personale. Ne asiguram totodata ca luam toate masurile necesare sunt luate pentru protectia datelor, pentru a a preveni utilizarea deficitara a acestora sau modificarea lor necorespunzatoare dupa ce au fost inregistrate.
21. In ce scop sunt folosite datele mele personale?
Toate datele pe care le colectam prin intermediul site-ului sunt utilizate in scop comercial. Datele de contact (adresa de email, numarul de telefon, adresa etc.) din formularul de comanda sunt utilizate pentru a va transmite informatii aflate in legatura cu comenzile tale sau cu compania noastra. Folosim totodata aceste date pentru a te putea contacta oricand este necesar pentru buna livrare a comenzii tale. Nu salvam date de natura financiara (detalii privind cardurile utilizate la plata online, adrese de facturare etc.).
22. Am un produs care ar putea fi inclus in oferta charm-art. Cum pot intra in legatura cu voi?
Suntem de fiecare data interesati de colaboratori noi si de extinderea ofertei noastre. Pentru aceasta te rugam sa ne contactezi la adresa office@charm-art.ro
23. Aveti un program de afiliere?
Pentru moment nu am implementat un program de afiliere insa stay tuned. Este urmatorul pe lista noastra de to do.